banner

Ben jij eerder 'David', 'Caroline' of 'Noah'?

De favoriete bezigheid van onze reizigers in de trein is ... naar buiten kijken en relaxen.

Dat is de rode draad doorheen de nieuwe communicatiecampagne van NMBS.

Dit is David, een papa die erg dol is op zijn kinderen. Voor hem is zijn treinreis het moment bij uitstek om zijn vergaderingen voor te bereiden op zijn laptop of om zijn e-mails te lezen. Daarnaast is het ook het ideale moment om te dagdromen over nieuwe avonturen met de kinderen, en wat ze in het weekend samen kunnen doen!

Caroline neemt bijna elke dag de trein naar haar werk. Die pauze geeft haar de kans om out-of-the-boxprojecten te bedenken, om creatief te zijn, of doldwaze plannen te smeden samen met haar vriendinnen.

En dan is er nog Noah, de student. Voor hem betekent de trein een rustmomentje, een pauze tussen studie, vrienden en activiteiten in. Een moment om even weg te dromen, om na te denken over een duurzame toekomst, over wat hij later wil worden om iets te betekenen voor de maatschappij!

En dan zijn jullie er nog, al onze reizigers. Jullie, die elke dag door onze stations lopen en onze treinen nemen om naar het werk of naar school te gaan of om er met je gezin of vrienden op uit te trekken ... en even helemaal te ontspannen!

'Onderweg. Naar beter.' Door ...

'Onderweg. Naar beter.' Dat is veel meer dan een communicatiecampagne. Het zijn concrete projecten om de dienstverlening aan onze reizigers elke dag te verbeteren. Ontdek op deze pagina wat NMBS elke dag doet om jou de best mogelijke ervaring te bieden op onze treinen en in onze stations.

Iedere dag stelt het voltallige NMBS-personeel alles in het werk om van elk van die reizen een positieve ervaring te maken. En dat wordt weerspiegeld in elk project dat we ondernemen om jullie allemaal een veilige, duurzame en comfortabele mobiliteit te bieden.

De trein brengt ons allemaal verder.
Onderweg. Naar beter.

loader