Nous vous souhaitons un agréable voyage

In haar nieuwe campagne illustreert de NMBS wat de reiziger als de grootste troef van de trein beschouwt: In de trein heb je ook tijd voor jezelf.

Iedere reiziger heeft zijn eigen verhaal. De reden om te reizen, de gekozen bestemming, de mensen waarmee je dit moment deelt, of de mensen die je zal ontmoeten, maken van elke reis een uniek moment. Volgens, onder andere, een tevredenheidsenquete van IPSOS in opdracht van NMBS, beschouwen de meeste treinreizigers  hun reis met de trein als tijd voor zichzelf. In de trein kan je als reiziger lezen, rusten, werken, studeren, herinneringen ophalen aan voorgaande reizen of dromen van een volgende bestemming ... 
bookboxes
Iedere dag stelt het voltallige NMBS-personeel alles in het werk om van elk van die reizen een positieve ervaring te maken. NMBS biedt al haar klanten een veilige, duurzame en comfortabele mobiliteitsoplossing en haar medewerkers stellen de klant steeds centraal.
 
 

De mobiliteit in enkele cijfers

chiffres mobilité

Achter de schermen van de campagne

Het personeel en verschillende departementen binnen NMBS werkten enthousiast mee aan deze imagocampagne.
  • De spot zal de komende weken te zien zijn op de televisie, op internet en in de bioscoop.
  • De personeelsleden die in de spot te zien zijn, vertolken hun eigen rol.
  • De spot werd in het station van Brugge en in de werkplaats van Oostende opgenomen. 
  • Het wordt geproduceerd door regisseur Jaco van Dormael, een echte treinliefhebber.

De regisseur

Voor de productie van het campagnefilmpje konden we rekenen op de ideeën en de creativiteit van de gerenommeerde regisseur Jaco Van Dormael (Toto le Héros, Le Huitième Jour, Mr. Nobody, Le Tout Nouveau Testament) die een echte treinliefhebber is en zich vol enthousiasme op ons project heeft gestort.
Jaco Van Dormael
check2-anim