Wij wensen u een aangename reis
Ga mee achter de schermen van de campagne
In haar nieuwe campagne illustreert de NMBS wat de reiziger als de grootste troef van de trein beschouwt: In de trein heb je ook tijd voor jezelf.
Iedere reiziger heeft zijn eigen verhaal. De reden om te reizen, de gekozen bestemming, de mensen waarmee je dit moment deelt, of de mensen die je zal ontmoeten, maken van elke reis een uniek moment. Volgens, onder andere, een tevredenheidsenquete van IPSOS in opdracht van NMBS, beschouwen de meeste treinreizigers hun reis met de trein als tijd voor zichzelf. In de trein kan je als reiziger lezen, rusten, werken, studeren, herinneringen ophalen aan voorgaande reizen of dromen van een volgende bestemming ...
Iedere dag stelt het voltallige NMBS-personeel alles in het werk om van elk van die reizen een positieve ervaring te maken. NMBS biedt al haar klanten een veilige, duurzame en comfortabele mobiliteitsoplossing en haar medewerkers stellen de klant steeds centraal.
De mobiliteit in enkele cijfers
Achter de schermen van de campagne
Het personeel en verschillende departementen binnen NMBS werkten enthousiast mee aan deze imagocampagne.- De spot zal de komende weken te zien zijn op de televisie, op internet en in de bioscoop.
- De personeelsleden die in de spot te zien zijn, vertolken hun eigen rol.
- De spot werd in het station van Brugge en in de werkplaats van Oostende opgenomen.
- Het wordt geproduceerd door regisseur Jaco van Dormael, een echte treinliefhebber.