Een nieuwe site brengt nieuwe gewoontes met zich mee... Veranderingen kunnen verwarrend zijn, maar de website is zeker verbeterd!

Jeanine helpt jullie op weg doorheen de nieuwe website en beantwoordt al jullie vragen via social media. Aarzel dus niet om haar advies te vragen!

Een intelligente site

In dit digitale tijdperk is het meer dan ooit noodzakelijk om een site toegankelijk te maken op elk type apparaat. Deze website zal zich automatisch aanpassen aan een computer, smartphone of tablet.

Een verbeterde aankoopervaring

Om de best passende biljetten te vinden op basis van je zoektermen, krijg je continu hulp tijdens je aankoop. Van zodra de aankoop voltooid is, ontvang je onmiddellijk je biljet in pdf-formaat. Die pdf kan je downloaden op je smartphone en tonen aan de treinbegeleider.

Een eenvoudig gebruik

Het gloednieuwe menu in de rechterbovenhoek van je scherm zorgt ervoor dat je makkelijk vindt wat je zoekt.

Een duidelijke routeplanner

Ook onze routeplanner steekt in een nieuw jasje! Voortaan kan je veel nauwkeuriger de beste route vinden.

Jouw mening telt

Terwijl je de nieuwe website gebruikt, zullen we je soms vragen hoe we volgens jou je gebruikservaring nog kunnen verbeteren.
 
Je kan je opmerkingen of vragen ook altijd sturen naar Jeanine via

of bellen naar de klantendienst op het nummer 02 528 28 28

En dat is nog niet alles

Tijdens de komende weken komen er nog heel wat nieuwigheden bij:

  • de samenstelling van je trein in de routeplanner: de positie van het 1e klasrijtuig, toegang voor mindervaliden en diensten in de trein
  • een update van de klantenservice met nieuwe online formulieren
  • een overzicht van alle beschikbare diensten in en rond stations
  • de aankoop en het verlengen van abonnementen
  • de nieuwe My NMBS met gepersonaliseerde informatie

We wensen je een fantastische reis door onze nieuwe website.