Hoe kopen?

De aankoop gebeurt via de chatbot Céline. Deze stelt je gerichte vragen om te bepalen of je aan de vereisten voldoet om een Go Unlimited te kunnen kopen. Daarna word je doorgestuurd naar de betaalpagina (bancontact, kredietkaart, Belfius-app of KBC-app).

Na je betaling wordt je Go Unlimited geactiveerd en ontvang je je eerste digitale barcode. Deze barcode toon je aan de treinbegeleider. Voorde volgende dagen waarop je Go Unlimited geldig is, krijg je steeds dagelijks (de avond voordien) en automatisch een nieuwe barcode.

Ben je je biljet kwijt? Vraag gewoon een nieuw biljet aan de chatbot.

Het is niet mogelijk om een Go Unlimited voor een andere persoon te kopen via Facebook Messenger. Elke avond komt het biljet automatisch op het facebookaccount van de persoon die de aankoop deed. Deze biljetten zijn niet overdraagbaar naar een ander facebookaccount.

Je kan wel een andere Go Unlimited voor een andere persoon kopen aan de loketten in het station. De reiziger moet wel in het bezit zijn van een MoBIB-kaart.