Neem contact met ons op via de online chat
Chatten met NMBS
Probeer dit soort verzoeken eens:
- Hoeveel kost een treinticket voor mijn 6-jarige dochter?
- Download mijn certificaat van vertraging
- Kan ik een trein nemen met een fiets?
- Hoe laat vertrekt de volgende trein van Namen naar Brussel-Zuid?
- ...
Een vraag over de virtuele assistent?
Mobi is in real time verbonden met onze informatiesystemen. De antwoorden van Mobi zijn betrouwbaar en worden dagelijks gecontroleerd.
De betrouwbaarheid van de informatie van Mobi is een prioriteit voor de klantendienst. Als je een bug ziet of foutieve informatie krijgt, neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier en voeg een screenshot van je gesprek toe.
Dit kan verschillende redenen hebben. We geven je alvast enkele tips opdat Mobi je optimaal zou begrijpen:
- Typ je vraag in één bericht.
- Houd je bericht zo kort mogelijk.
- Houd je bericht to the point en vermijd onnodige extra informatie die de virtuele assistent kunnen verwarren.
Daarnaast is het mogelijk dat Mobi jouw vraag nog niet kan beantwoorden. Mobi leert op dagelijkse basis bij over NMBS en wordt op termijn dus slimmer en slimmer.
We nodigen je uit om je vragen correct te formuleren en korte zinnen te gebruiken. Als Mobi je niet kan helpen, kun je met een menselijke collega spreken. Onze community Managers zijn online tijdens de week van 6u tot 21u30 en in het weekend van 7u tot 21u30.