Een vraag over je treinreis? Vraag het aan onze virtuele assistent!
Elke dag behandel ik honderden vragen om mijn menselijke collega's te helpen. De lijst van onderwerpen die je mij kunt vragen blijft groeien dankzij mijn makers die mij elke dag een beetje meer kennis bijbrengen.
Enkele veelgestelde vragen die ik kan beantwoorden:
- "Moeten kinderen betalen?"
- "Kan ik mijn fiets meenemen in de trein?"
- "Hoeveel kost een Youth Ticket?"
- "Wat zijn de huidige promoties?"
Wat kan de virtuele assistent zoal?
Een vraag over de treindienstregeling tussen twee stations?
Geen probleem. Ik kan gemakkelijk de beste route vinden en je de details geven.
Wil je weten waar je trein is?
Typ gewoon "Waar is mijn trein?"
Heb je een vertragingscertificaat nodig?
Vraag me "Ik heb een vertragingscertificaat nodig"
Wil je weten of er storingen zijn op jouw lijn?
De virtuele assistent kan dat ook voor je opzoeken.
Alles over de virtuele assistent
Dit kan verschillende redenen hebben. We geven je alvast enkele tips opdat de virtuele assistent je optimaal zou begrijpen:
- Typ je vraag in één bericht.
- Houd je bericht zo kort mogelijk.
- Houd je bericht to the point en vermijd onnodige extra informatie die de virtuele assistent kunnen verwarren.
Daarnaast is het mogelijk dat de virtuele assistent jouw vraag nog niet kan beantwoorden. De virtuele assistent leert op dagelijkse basis bij over NMBS en wordt op termijn dus slimmer en slimmer.