Bravo! Ticket Cactus
Neem de trein naar het Cactus Muziekcentrum
- Geen rij- en parkeerstress.
- Reis met de trein H/T tegen halve prijs, van waar je ook vertrekt in België.
- Station Brugge ligt op slechts 8 minuutjes (600 meter) wandelen van het Cactus Muziekcentrum.
Bravo! Ticket Cactus
- exclusief voor reizigers met een ticket voor een van de club- of caféconcerten van Cactus
- voor een terugreis op de datum van je evenement in 2e klas
- je kan ook de dag na je evenement terugkomen
- van elk Belgisch station naar station Brugge
- alleen te koop op nmbs.be/bravo!, vanaf 31 dagen voor je event
- gebruik de NMBS-code op je Cactus-ticket om je Bravo! Ticket te kopen
- print het Bravo! Ticket uit of bewaar de PDF op je smartphone
Cactus Muziekcentrum
Cactus Muziekcentrum vzw is een professioneel muziekcentrum met aandacht voor een grote diversiteit aan mondiale muziekcultuur: van pop, rock, alternative en indie over dub, hiphop en elektronica. Cactus Club is de vaste concertstek waar Cactus Muziekcentrum tijdens het jaar het grootste deel van zijn concertwerking realiseert. Cactus Club heeft een totale capaciteit van max. 650 personen. Daarnaast kan je van kleinere caféconcertjes genieten in het gezellige Cactus Café. De maximale capaciteit van het Cactus Café is 150 personen.
Alles over je reis naar Cactus
Je kan het Bravo! Ticket op deze pagina kopen, vanaf 31 dagen voor je evenement. Klik eenvoudigweg op de bovenvermelde koopbutton. Opgelet! Geef voor de heen- en terugreis één en dezelfde datum in (de datum van je concert), ook al mag je ten laatste de dag na je concert terugreizen.
Het enige wat je daarna nog nodig hebt, is de NMBS-code op je event ticket. Deze code begint met een nul, de hoofdletter i en de letters BR.
Je kan het Bravo! Ticket printen of de PDF bewaren op je smartphone.
Maar je mag ook terugreizen de dag na je event.
- Mijn code werkt niet.
Controleer eerst of je de NMBS-code juist gekopieerd hebt. De code begint steeds met een nul, de hoofdletter i en de letters BR.
Elke code werkt maar 1 keer. Controleer of de code niet eerder werd gebruikt.
Lukt het nog steeds niet om een Bravo! Ticket te bestellen nadat je bovenstaande controles hebt uitgevoerd, neem dan contact op met de Klantendienst van NMBS via het contactformulier of telefonisch: 02 607 30 00 (7 dagen op 7, van 7 u. tot 21.30 u.).
- Ik heb een fout gemaakt bij de bestelling en een verkeerd ticket gekocht.
Bravo! Tickets kunnen niet worden omgewisseld, geannuleerd of terugbetaald. Maak gebruik van een ander treinticket om naar het event te reizen.
Opgelet: Als je terugreist de dag na je concert, dien je voor deze terugreis een Brussels Airport Supplement te kopen. Het Brussels Airport Supplement van de terugreis dat aanvankelijk reeds automatisch aan de prijs van je Bravo! Ticket was toegevoegd, kan niet worden terugbetaald.
Bij de aankoop van je Bravo! Ticket vul je als vertrekstation een van de volgende eerste Belgische stations in:
- vanuit Nederland: Essen (via Roosendaal), Noorderkempen (via Breda) of Visé (via Maastricht – Eijsden)
- vanuit Duitsland: Hergenrath
- vanuit het Groothertogdom Luxemburg: Arlon, Athus of Gouvy
- vanuit Frankrijk: Mouscron, Froyennes, Quiévrain, Quévy of Erquelinnes
Opgelet: Als je terugreist de dag na je event, dien je voor deze terugreis een Brussels Airport Supplement te kopen. Het Brussels Airport Supplement van de terugreis dat aanvankelijk reeds automatisch aan de prijs van je Bravo! Ticket was toegevoegd, kan niet worden terugbetaald.
Zij kunnen niet worden omgewisseld of geannuleerd.
Alleen in uitzonderlijke situaties, zoals verplaatsing of afgelasting van een evenement, kan een Bravo! Ticket worden terugbetaald (zie hierna).
- Ik heb nog geen Bravo! Ticket gekocht:
De NMBS-code op je event ticket blijft geldig voor de aankoop van een Bravo! Ticket indien je het verplaatste event wenst bij te wonen. - Ik heb al een Bravo! Ticket gekocht, ik wens het verplaatste event bij te wonen en de terugbetaling van mijn Bravo! Ticket:
- 1. Neem contact op met de helpdesk van NMBS, tel. 02 607 30 00 (optie 3), contactformulier. Voeg als bijlagen je oorspronkelijke event ticket en je originele Bravo! Ticket toe.
- 2. De helpdesk zal je een nieuwe NMBS-code geven voor de aankoop van een nieuw Bravo! Ticket en het reeds gekochte Bravo! Ticket terugbetalen.
- Ik heb al een Bravo! Ticket gekocht, ik wens het verplaatste concert niet bij te wonen en de terugbetaling van mijn Bravo! Ticket:
- 1. Vraag eerst aan de organisator de terugbetaling van je event ticket.
- 2. Neem vervolgens contact op met de Klantendienst van NMBS door middel van het contactformulier. Voeg als bijlagen je oorspronkelijke event ticket, het bewijs van terugbetaling en je originele Bravo! Ticket toe.
- 3. De Klantendienst zal het reeds gekochte Bravo! Ticket terugbetalen.
- Ik heb al een Bravo! Ticket gekocht:
- 1. Neem contact op met de Klantendienst van NMBS door middel van het contactformulier. Voeg als bijlagen je concertticket met de datum van het afgelaste concert en je originele Bravo! Ticket toe.
- 2. De Klantendienst zal je Bravo! Ticket terugbetalen.
Opgelet: Ingeval een concert wordt afgelast op de dag zelf van het concert, kan een reeds gekocht Bravo! Ticket niet worden terugbetaald, ook niet als je je reis niet hebt gemaakt.
- Ik heb nog geen Bravo! Ticket gekocht:
De NMBS-code is niet meer geldig.