Hulp nodig?
NMBS & SAP Ariba hebben supportkanalen & ondersteunende websites opgezet om leveranciers te helpen bij problemen en vragen bij het samenwerken op het SAP Ariba platform:
Zelfstandig leren via video-instructies:
- SAP Ariba creëerde een playlist van "How to" video's voor leveranciers op YouTube. U kunt ze hier raadplegen.
- De meertalige SAP Ariba Network Supplier (video) Learning Site : klik hier.
Interessante trainingen:
Helpdesk website:
- Voor accountgerelateerde vragen of technische problemen kunt u het SAP Ariba Help Center contacteren. Dit is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Login op uw SAP Ariba account of klik direct hier.
Op de helpdesk website vindt u informatie over inloggen & registreren op het netwerk. Maar ook een Learning pagina & FAQ onder het menu Introductiepagina.
Heeft u vragen specifiek voor NMBS over Ariba: dan stuurt u een e-mail naar ariba_procurement@nmbs.be met in cc uw NMBS contactpersoon.